English
سه شنبه 18 اردیبهشت 1403

یکشنبه ۲۱ آبان ماه: مراسم معارفه دانشجویان نوورودی رشته کامپیوتر برگزار شد

مراسم معارفه دانشجویان نوورودی رشته کامپیوتر به همت انجمن علمی – دانشجویی کامپیوتر با حضور دانشجویان، استادان و مسوولان دانشگاه علم و فرهنگ، یکشنبه ۲۱ آبان در سالن دکتر کاظمی آشتیانی برگزار شد.

صدرا عمویی، مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، ضمن تبریک به دانشجویان نوورودی‌های این رشته، درخصوص اهداف یازده‌گانه حوزه فرهنگی و برنامه‌های این معاونت توضیح داد و اهمیت رشته کامپیوتر را از منظر فرهنگی و کارکردهای هویت‌ساز و تبیینی، یادآور شد.
دکتر آزاده طباطبایی، مدير گروه مهندسی حرفه‌ای كامپيوتر، دکتر محمدجواد شايگان‌فرد، مدير گروه مهندسی كامپيوتر گرايش نرم‌افزار، در خصوص اهداف رشته، برنامه‌های درسی و چشم‌اندازهای آینده دانش‌آموختگان مطالبی ارائه دادند.

در ادامه، خانم مفتخری و  آقای گرجی از دانش‌آموختگان این رشته از سرفصل‌های درسی، اهمیت و زمینه‌های کاری برای دانشجویان نوورودی اطلاعاتی را شرح دادند،همچنین محمدعارف واشيان، دبیر انجمن علمی – دانشجویی مهندسی کامپیوتر، درباره اهداف و برنامه‌های پیش روی انجمن نیز موارد را توضیح داد.
اجرای موسیقی توسط دانشجویان، معین‌زاده، سقزی و دهقانی، برگزاری مسابقه و تقدیر از برگزیدگان از بخش‌های دیگر این برنامه بود.